čtvrtek 2. května 2013

Dnešní den

No dnešní den ušel ale že by byl nějak zářivej, to se opravdu říct nedá. Učitelka nám řekla, že jsme úplní ignoranti a byla na nás nasraná, i když ji nasrala upe jiná třída -,- 
Mě to ovšem jako vždycky vadilo... A zas se mi chtělo brečet. Taky nám řekla, že pokud budem takhle pokračovat dál zruší nám náš školní výlet. Což mě vážně ale vážně nasralo protože takové věci přímo nesnáším. Ale vím proč to učitelka dělá. Tepr jeden můj kámoš z devítky mi řekl, že to dělá proto, abychom nedopadli jako oni, že se nikdo o nic nestaral a jejich třídní to bylo jedno.
Neříkám že naši třídní to nemá bejt jedno ale.....
Ta její péče už všechny sere... 

Tu máte jedno fotku z dnešního dne.. 




No a taky jedna písnička, která by mi mohla trochu zlepšit den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat